понедельник, 9 мая 2011 г.

Опус



Обертаючись назад у минуле, можна побачити різне … радість, розчарування, біль, любов, безпеку, надію. Всі ці відчуття закрашують певні картинки, з яких складається життя. Пазли, з яких ти створюєш свій шедевр, відомі тільки тобі. Та, якщо я прослідкую, які рішення мені дарували радість, надію, силу, то це ті, що були прийняті від серця. Особисто в мене було більше ніж потрібно причин, щоб здатися … Та проходить час і я бачу свою картину життя, і рішення теж були різні. Але гріють ті, що були прийняті зсередини, і як зараз пам’ятаю, що ти ніби глухий до цілого світу і точно знаєш, що якщо дасиш слабину хоч на мить… нічого не зміниться. Я знаю, що мене гріло,  я знаю, що мені давало сили іти далі і нарешті я починаю дякувати за ті труднощі, що змусили мене якнайшвидше відчути свою природу.
Я в процесі перетворення і тотальної довіри життю. Моє минуле є свідченням того, що опираючись на внутрішній авторитет, приходиш до того, що тобі по душі. Були і розчарування від ніби-то правильних шаблонних рішень.
Не шукайте рішень у Розумі. Прислухайтеся до сигналів, які подає тіло. Це можна назвати інтуїцією, внутрішнім баченням. Проаналізуйте свої вчинки та куди вони Вас привели, розум для цього ідеально підходить. Знайдіть підтверження того, що Ваш внутрішній авторитет  працює на вас. Це і буде першим кроком до знання.
Будуйте своє життя, а воно можливе тільки з Вашими рішеннями. Яким буде ваш Опус:)?  

Комментариев нет:

Отправить комментарий